jak korzystać? / FAQ

operator płatności

Serwis korzysta z bezpiecznych i wygodnych płatności internetowych dostarczanych przez Polskie ePłatności Online (dawniej Paylane). Serwis howgh.pl nigdy nie żąda podania wrażliwych informacji, takich jak dane karty płatniczej lub login / hasło do banku. Wszystkie operacje związane z płatnościami realizowane są w bezpiecznym środowisku informatycznym operatora płatności.

Akceptowanymi sposobami płatności są:
  • BLIK,
  • szybkie przelewy z większości banków działających w Polsce (pay-by-link),
  • karty płatnicze.

jak kupować?

wybierz film i kliknij przycisk "odtwórz"

wskaż rodzaj biletu

uzupełnij formularz zamówienia w serwisie howgh.pl

  1. sprawdź, czy strona, na której się znajdujesz, jest szyfrowana (https, symbol zamkniętej kłódki)
  2. wpisz poprawny adres email - błąd w adresie spowoduje, że nie otrzymasz biletu
  3. potwierdź znajomość regulaminu i polityki prywatności
  4. wyraź zgodę na niezwłoczne udostępnienie filmu
  5. kliknij "kupuję i płacę"

uzupełnij formularz na stronie operatora płatności

  1. sprawdź, czy strona, na której się znajdujesz, jest szyfrowana (https, symbol zamkniętej kłódki)
  2. wybierz metodę płatności - BLIK, przelew błyskawiczny, karta płatnicza
  3. uzupełnij dane osobowe - w przypadku płatności kartą, danych do uzupełnienia jest więcej
  4. kliknij "zapłać"

dokonaj płatności

w zależności od wybranej metody, będzie to płatność BLIKiem, przelew błyskawiczny realizowany przez system transakcyjny wybranego banku lub płatność kartą (jeżeli karta ma zabezpiecznie 3-D secure, to otrzymasz sms z hasłem uwierzytelniającym transakcję)

po zatwierdzeniu wpłaty film uruchomi się automatycznie

istnieje możliwość oglądania filmów w trybie pełnoekranowym (przycisk w prawym dolnym rogu odtwarzacza)

otrzymasz email z biletem

po co mi bilet?

Po zakupie film uruchomi się automatycznie, bez potrzeby wprowadzenia biletu. Są jednak sytuacje, w których podanie biletu będzie wymagane:
  • oglądanie filmów na innych podstronach serwisu niż ta, na której nastąpił zakup (szczególnie istotne w przypadku biletu na wszystkie filmy),
  • wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce,
  • oglądanie filmu w innej przeglądarce niż ta, z której nastąpił zakup.

FAQ

bilet nie dotarł, chociaż film się uruchomił

Najprawdopodobniej adres email był błędny. Jeżeli potrzebujesz uzyskać bilet, napisz w tej sprawie do szamana szaman@howgh.pl.

nie mogę znaleźć BLIKa

Bo jest ukryty. Płatność BLIKiem jest dostępna na liście przelewów bankowych.