jak korzystać? / FAQ 🤔

operator płatności

Serwis korzysta z bezpiecznych i wygodnych płatności internetowych 💳 dostarczanych przez Paylane. Serwis howgh.pl nigdy nie żąda podania wrażliwych informacji 🔐, takich jak dane karty płatniczej lub login / hasło do banku 🏦. Wszystkie operacje związane z płatnościami realizowane są w bezpiecznym środowisku informatycznym operatora płatności 🧰.

Akceptowanymi sposobami płatności są:
  • BLIK, Apple Pay, Google Pay 📲,
  • karty płatnicze 💳,
  • szybkie przelewy z większości banków działających w Polsce (pay-by-link) 💸.

jak kupować?

wybierz film 🎞️ i kliknij przycisk "odtwórz" ▶️

wskaż rodzaj biletu 🎫

uzupełnij formularz zamówienia 📝 w serwisie howgh.pl

  1. sprawdź, czy strona, na której się znajdujesz, jest szyfrowana (https, symbol zamkniętej kłódki 🔒)
  2. wpisz poprawny adres email 📧 - błąd w adresie spowoduje, że nie otrzymasz biletu 🎫
  3. potwierdź ☑️ znajomość regulaminu 📗 i polityki prywatności 📙
  4. wyraź zgodę ☑️ na niezwłoczne udostępnienie filmu 🎞️
  5. kliknij "kupuję i płacę 💰"

uzupełnij formularz 📝 na stronie operatora płatności

  1. sprawdź, czy strona, na której się znajdujesz, jest szyfrowana (https, symbol zamkniętej kłódki 🔒)
  2. wybierz metodę płatności - BLIK 📲, karta płatnicza 💳, przelew błyskawiczny 💸
  3. uzupełnij dane osobowe 👤 - w przypadku płatności kartą 💳, danych do uzupełnienia jest więcej
  4. kliknij "zapłać"

dokonaj płatności 🆗

w zależności od wybranej metody, będzie to płatność BLIKiem / Apple Pay / Google Pay 📲, przelew błyskawiczny realizowany przez system transakcyjny wybranego banku 💸 lub płatność kartą 💳 (jeżeli karta ma zabezpieczenie 3-D secure, to otrzymasz sms 📱 z hasłem uwierzytelniającym transakcję)

po zatwierdzeniu ✔️ wpłaty film 🎞️ uruchomi się automatycznie

istnieje możliwość oglądania filmów w trybie pełnoekranowym 🖥️ (przycisk w prawym dolnym ↘️ rogu odtwarzacza)

otrzymasz email 📧 z biletem 🎫

po co mi bilet 🎫?

Po zakupie film 🎞️ uruchomi się automatycznie, bez potrzeby wprowadzenia biletu 🎫. Są jednak sytuacje, w których podanie biletu będzie wymagane:
  • oglądanie 🧐 filmów na innych podstronach serwisu niż ta, na której nastąpił zakup 💰,
  • wyczyszczenie ciasteczek 🍪 w przeglądarce,
  • oglądanie filmów w innej przeglądarce (w tym również na innym urządzeniu 📱/💻) niż ta, z której nastąpił zakup 💰.

FAQ

bilet 🎫 nie dotarł, chociaż film się uruchomił ▶️

Najprawdopodobniej adres email 📧 był błędny. Jeżeli potrzebujesz uzyskać bilet, napisz w tej sprawie do szamana szaman@howgh.pl.

nie mogę znaleźć BLIKa 📲

Bo jest ukryty. Płatność BLIKiem 📲 jest dostępna na liście przelewów bankowych. O tu ⬇️.

nie mogę znaleźć banku 🏦 ING

Bank ING chwilowo nie udostępnia przelewów natychmiastowych za pośrednictwem Paylane. Spróbuj przeprowadzić płatność BLIKiem 📲, kartą płatniczą 💳 lub z innego banku 💸.

robię przelew 💸 z iPKO, ale film się nie uruchamia ❌

Niestety od pewnego czasu ⌚ zdarza się, że iPKO księguje wpłaty dopiero następnego dnia około g. 4 w rano 🌅. Bilet aktywuje się dopiero po uzyskaniu potwierdzenia z banku 🏦. Jeżeli zależy Ci na czasie ⌛, napisz do szamana szaman@howgh.pl.

nie mam ani karty 💳, ani własnego konta w banku 🏦 - co teraz?

Być może spodoba Ci się karta przedpłacona 💳? Posługujesz się nią tak jak typową kartą płatniczą, jednak możesz korzystać tylko z tych środków, które wcześniej wpłacisz na tę kartę. Tego typu rozwiązania proponują zarówno banki 🏦 z przewagą polskiego kapitału (np. PKO BP, BPS, SGB), jak również zagraniczne banki działające na terenie Polski (np. ING, City, Millenium). Istnieje także możliwość wyrobienia karty przedpłaconej w zagranicznym fintechu, niezwiązanym z żadnym bankiem, np. Revolut lub MasterCard VIABUY.

pojawia mi się komunikat "wrong two factor auth Code entered" ❌

Ten komunikat pojawia się wtedy, gdy próbujesz użyć biletu 🎫 na innym urządzeniu (w tym również w innej przeglądarce) 📱/💻 niż to, na którym ten bilet został kupiony 💰. Jest to rzecz jasna dozwolone, jednak musisz przejść procedurę uwierzytelnienia nowego urządzenia 🔐.

Po wprowadzeniu biletu 🎫 otrzymasz komunikat, że na adres mailowy podany przy realizacji płatności został wysłany dodatkowy kod uwierzytelniający 🏷️ („two factor auth code”). Nie wpisuj po raz drugi biletu 🎫, tylko poczekaj, aż otrzymasz mailowo kod uwierzytelniający – i wprowadź go we wskazane miejsce.

Po pomyślnym przejściu tej procedury możesz już korzystać z kupionego biletu 🎫 na nowym urządzeniu 📱/💻. W przypadku chęci zmiany urządzenia należy ponownie 🔂 przejść tę procedurę (otrzymasz nowy kod uwierzytelniający).